Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
16-02-10, 22:01 #17
Sv: Ny på forumet med nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Ja, denne "snakker" vi allerede om i tråden Lommelegen.no om Armour Thyroid. Det er rigtig "øv" fordi man vil jo så gerne stole på, at det lægen siger også er sandt.

Det er netop det man ikke skal kalde behandling med Armour eller andre Thyroider. Armour og andre Thyroider er ikke fremstillet ved at tilsætte alle T-hormoner til en pille, men alle T-hormoner befinder sig allerede i forvejen i dem. Man kan heller ikke kalde f.eks. et æble for en kombination af sukker, vand og cellulose, vel?
Det er kun behandling sammensat af enten en kombinations-tablet hvor man blander T4 og T3 sammen, eller hvor man indtager to slags piller sammen, den ene med T4 og den anden med T3 - som kan kaldes for "kombinationsbehandling".
Hvis du kalder alt der ikke kun er Levaxin, for kombinationsbehandling, vil der komme flere misforståelser....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker