Hei
Ja det kan vel være en mulighet at jeg er lav, men har gått fra 100 til 700 mcg fra en dag til neste og følte det kom hodepine, hjertebank ved fysisk"anstrengelse", blodkarspregt og sti på øyelokk etter medisinøkning så da tenker jeg det er høyt. Men man vet aldri. Jeg føler meg ikke så trøtt nå som uten tyroksin... Men føles absolutt som å begynne på nytt. er satt tilbake 6 mnd. "Det var rart at hypofysen ikke ville vekkes, du som ikke hadde hatt Graves så lenge..hm.. ja du får begynne på 700 mcg igjen.

Jeg GÅR aldri med på en runde til. Jeg spurte om det ikke gikk da, nei man har alltid en sjangs, folk som har hatt dø hypofyse etter 5 år har fått vekket den, men det sliter på kroppen å gå lavt så lenge så begynn på medisin igjen du... akkurat som jeg orker å prøve igjen. Nå skal kroppen min finne en riktig dose levaxin å leve på og få litt fred. Det kan ikke være bra å gå fra normalt til 100 så til null, så til 100, så til 0 for å "vekke" kroppen, for så å gå til 100 igjen. Er det rart hjertet sier ifra at nå får det holde?

EN positiv bivirkning: Har gått ned 11.5 kilo på 3 mnd. Først fordi jeg var kvalm og mistet appetitt, nå fordi jeg forbrenner mer antar jeg? Mest av alt fordi det å spise sundt er det eneste jeg kan kontrollere med kroppen min føler jeg. Prøver lavkarbo og nokså strengt regime med ingen sukker og junk. Har også sluttet å røyke Tror det hjalp meg å ikke bli bælfeit i perioden uten (mye) stoffskifte. Fikk lov å slutte på seponering etter en viss dose da jeg klagde på ødem i bena. da gikk hun faktisk tilbake på at hun hadde sagt jeg skulle ned i null... :twisted: