Viser søkeresultater 1 til 10 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
Threaded View
-
10-07-09, 17:03 #11
Sv: Slapp etter ferie
Jeg leste et sted (den som husket hvor) at basalstoffskiftet synker når gradene stiger og stiger når gradene synker. Dette er selvsagt logisk, men allikevel kanskje noe vi ikke tenker på i noen særlig grad og i hvertfall ikke at det kan medføre plager.
Dette stemmer også veldig bra med at jeg må justere ned på Levaxin litt utpå høsten og opp på våren. Jeg får klare endringer på blodverdier og symptomer på høyt og lavt i forhold til årstider. Årstidene påvirker meg i stor grad og det påvirker de uten stoffskiftesykdom også. Varmen er kanskje det som er mest utslagsgivende på folk. Vi blir slappe. Kan det rett og slett være at du i likhet med meg blir litt lav dessto lengre ut på sommeren vi kommer? Jeg justerer alltid litt opp i midten av april og litt ned i midten av september på Levaxinen for å forsøke å unngå disse svingningene. Det tok litt tid før jeg så dette mønsteret, men nå er jeg alltid beredt
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker