Det er da den manglede sengen som forårsaket det hele, men det går på et annet budsjett.....det oppholdet eller hva man skal kalle det, det er mer som tortur, var nok ikke billig.

Når ba du om den sengen?
Var det hjelpemiddelsentralen som skulle levere den?
Hvorfor har de ikke gjort noe med gallesteina?

masse slike spørsmål kommer opp.

Og så vet vi at du står på og har den der vanntrimmen osv, men at det skal gjøre at du ikke kan få hjelp fordi du liksom kan stå på beina...andre får da hjelp med sårskift fordi det er en litt spesiell oppgave. Det er da umenneskelig å forlange at man skal begynen å resie til legen sin for sårskift når man har vært operert og er sliten.

Det med blodsukkeret, det kommer typisk av infeksjon.
Og man blir grådig sliten av infeksjon i kroppen.
Og det blir ikke bedre av høyt blodsukker heller.

en hemmelighet: når først blodsukkeret er velidig høyt, oppstår en slags insulinresistens men det heter noe annet, og insulin-og blodsukkerskjemaet stemmer ikke lenger. Det må mye større insulinmengder til for å bryte gjennom liksom. Jeg har lest en lengre forklaring på tysk på det fenomenet.

Men så lenge man har infeksjon, vil blodsukkeret bli pisket opp av infeksjonen.

stå på og få hjelp med blodsukkeret og infeksjonen, det er virkelig ikke bra å gå slik. Ofte må man bytte legemidler til noen passer.
Jeg vet fra dem som har borrelia at det med utslett og bivirkninger, at man blir dårligere på antibiotika, de anser det som et godt tegn, og at det er de drepte baktereiene som avgir toxiner. Men det er ikke sikekrt at det skal være slik med din infeskjon.

Jeg ønsker deg virkelig bedre hjelp og bedring. Og ny seng.