Jeg tror jeg likesågodt kan sjekke hele alfabetet på blodprøver. Tror jeg ikek har noen av de.
Nå har jeg suset rundt på kjøkkenet, og gjort bittelitt forberedelser til mat, og er utslitt..tungpusta og helt ferdig..det er ikke likt kjøkkenskriveren meg. Men det er så greit på et vis, det er en bekreftelse på at det bare er å komme seg til lege og få tatt prøver så fort som råd.En ANNEN lege vel å merke!
Jeg skjønner ikke helt hvordan min sykemlding to dager i uka skal få meg på beina igjen..jaja, en ANNEN lege kan kanskje hjelpe meg å finne ut av det. Jeg kan ligge de to dagene da, men hva med de tre som jeg skal jobbe? Måtte nesten grine meg til de to..Og jeg blir sett på som et arbeidsjern, og har gjerne jobbet mye overtid, og tatt på meg verv, i styre og stell, arrangert mye moro.Slett ikke redd for å ta i et tak.
Og her er jeg nå..
Mne det positive er at så mye dårligere form og mindre tiltak og ork får jeg ikke fått, og det er i motbakke det går oppover, så det blir vel bra tilslutt folkens.
Jeg synes ikek synd på meg sjøl,bare så godt å kunne skrive det ned på et sted hvor folk skjønner.