Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
01-02-10, 12:24 #8
Sv: Blemmer/kviser i hodebunnen
Dette er jeg også plaget med. Jeg har lagt merke til et mønster hos meg selv. Disse blemmene kommer en periode etter jeg har hatt menstruasjon og popper jevnlig opp frem mot eggløsning. Da begynner de merkelig nok å gå over til små sår, uten at jeg har gjort noe med dem. Når mesntruasjonen kommer flasser de av og noen dager etterpå popper det frem nye.
Min konklusjon er: Når jeg får mensen så vet jeg at jern, b12 og stoffskiftet mitt synker. Jeg får ofte tørr hud i denne perioden, mye væskeansamlinger i kroppen, mer muskelsmerter og tretthet, samt at jeg mister mye hår. I de dagene jeg har mensen mister jeg så mye hår at det nesten blir plagsomt. Puta må plukkes, gensere er fulle av hår nedover ryggen, dusjen er på nippet til å tetne og hårbørsten.. ja den er er mareritt å se på etter en omgang.. Nuppene i hodebunnen tror jeg derfor er relatert til enten jern, b12 eller stoffskifte. Det er ikke kviser i alle fall, for de er ganske ulike kviser jeg kan få ellers på kroppen..
Jeg bruker ikke hårprodukter i det hele tatt som hårspray og slikt annen enn til fest og sånn. Jeg bruker mild shampoo og balsam og tar jevnlig hårkur. Men håret mitt spiser seg også oppover. 1 uke siden jeg var hos frisøren sist, så hårtuppene ut som at de ikke hadde blitt klippet på årevis. De var spittet, knekt og generellt er håret mitt et mareritt. Takk de høyere makter for at hårstrikken er oppfunnet sier jeg bare..
Lignende tråder
-
Kviser Levaxin
Av lilletrille i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 15Siste melding: 26-04-11, 19:57 -
Liothyronin - behandling og kviser
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 15-05-09, 16:38

Svar med sitat

Bokmerker