Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
29-01-10, 00:06 #6
Sv: Betennelser og infeksjoner - Normalt og ha mange sykdommer på en gang?
Hm.. det eneste jeg vet er at jeg hadde en crp eller noe sånt på rett over 100..
Men det høres tydelig i lungene mine, og du ser med det blotte øye de andre betennelsene. Hadde en tydelig bedring med de forrige kurene med antibiotika og er så og si frisk.. men de slipper ikke helt liksom.. Merker det mest når jeg legger meg ned, for da tetner hele systemet og det banker i både ører og panne.. PÅ morgenen er det hoste og tett nese og jeg er liksom max forkjøla i en times tid til ting "renner på plass"
Urinveisinfeksjonen er bedre i dag, men jeg har jo prøvd alt av kjerringråd også da.. masse tranebær, c-vitamin i mengder, drukket masse melk, masse appelsinjuice og VANN i store kvanta! Så jeg har nok fått skylla ut en del.. men det er fortsatt sånne kramper i blæra og vondt når jeg tisser.. men jeg sitter ikke konstant på do og drypper lenger...
Skal til legen til onsdagen, så da skal jeg be om en større undersøkelse. For jeg kan ikke ha det slik lenger. Jeg er jo syk hele tiden, og det ene avløser det andre...
Og til alle dere andre: Ja jeg har heller aldri vært så mye som etter at stoffskiftet mitt begynte å svinge.. men i og med at jeg er i grenseland må jeg nok se langt etter medisiner enda.. Håper vitaminer og lavkarbo kan hjelpe meg til en bedre hverdag frem til stoffskiftet evt blir bra igjen eller at det blir værre, så jeg kan få behandling
Lignende tråder
-
Hva er "funksjonelle" sykdommer?
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 7Siste melding: 08-10-13, 10:19 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43 -
Autoimmune sykdommer
Av Mari82 i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 4Siste melding: 13-03-08, 16:05 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38 -
Stadig tilbakevendende infeksjoner/betennelser
Av ella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-04-05, 21:43

Svar med sitat
Bokmerker