Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
25-01-10, 20:50 #11
Sv: Ny på forumet med nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Takk, halla. MR høres litt skummelt ut, særlig siden legen spurte meg om jeg hadde klaus. det har jeg ikke,da .

Da har jeg vært på legekontoret. Ikke for å møte legen, for det var visst innmari vanskelig å få time denne uka. Jeg tok blodprøver, men jeg føler ikke helt at jeg fikk info om hva. Jeg spurte og fikk bare til svar et eller annet om jernlager, og da jeg spurte om noen hadde noe med thyroidea fikk jeg ihvertfall ja til svar.
Jeg fikk også beskjed om at det ikke skulle ta så lang tid å få svar på dem.
Det var heller ikke så lett å få noe info om de forrige blodprøvene. Tydeligvis er det noe legen må ta utskrift av og sende.
Det blir interessant å se på de gamle og nye prøveresultatene, og hva legen kommer til å gjøre når hun hører kuren med levaxin ikke har fungert for meg. Noe må ihvertfall gjøres, jeg har ikke noe lyst til å leve som dette her.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker