Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
21-01-10, 07:27 #14
Sv: Thyra nr.4/08 Jeg ble litt "lei" meg da jeg leste side 8
Det må da gånn ann å få info fra flere ulike steder også. Det gjør i hvertfall jeg.
Jeg får Thyra i posten og skummer som regel igjennom, har ikke noe annet med orgnisasjonen å gjøre enn det, men synes at det uansett er greit å få med seg det som er av info.
Og det er også greit å kunne følge med på eventuelle tilbud i lokalmiljøet feks. svømming, trening og andre ting.
Dette forumet bruker jeg hyppig, i perioder hver eneste dag. Har lært masse her. Og jeg synes ikke man er noen "sviker" fordi man søker info. på flere steder. Poenget er vel å lære mest mulig og å få mest mulig av problematikken frem i lyset??
Forøvrig har det faktiskt stått i bladet at mange blir hjulpet av Armour bare så det er sagt.
Jeg ble medlem før jeg oppdaget dette forumet bare fordi jeg ikke visst noe om stoffskiftet og ville lære meg, og jeg synes ikke det er noe galt eller politisk ukorrekt i det.
Det må da kunne gå ann å være en supertilhenger av Sonjas alikevel?
Nå må det sies at jeg kjenner ingen i organisasjonen og aner ikke noe om politikken der og jeg bryr meg faktiskt ikke om det heller. Jeg bare leser det jeg synes er interessant og resten blåser jeg i
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12 -
internett side: Dr. John Lowe
Av pling i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 29-09-06, 17:49 -
Progesteron
Av Marianne i forumet ProgesteronSvar: 0Siste melding: 03-08-06, 22:10 -
Smerter i en side av kroppen
Av mona? i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 27-05-05, 11:11

Svar med sitat

Bokmerker