Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
20-01-10, 18:00 #3
Sv: Ny på forumet med nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Hei takk for svar.
Jeg mente 50 mikrogram.
Ja hun sendte etterprøver på antistoffer. Jeg spurte henne rett ut om det var autoimmun og hun sa nei.
Hun gjorde meg bare oppmerksom på ett prøveresultat og det var TSH som lå mellom 4 og 5 og hadde tidligere ligget rundt 1. Alt annent var normalt inkl anti-tsh og kolesterol.
Hun tok mange prøver, men jeg burde vel ta nye, for å se om det har skapt noen mangler.
Det virker som utifra det hun sa, at dette er noe varig, særlig kommentaren om at " det er et spørmål om tid". Men det kan vel være vanskelig å forutse. Jeg spurte også om jeg burde gå til spesialist, og det sa hun at jeg ikke trengte.
Jeg tror faktisk jeg ringer om dette i morgen og hører om jeg kan få fatt i resultatene. Synes det er rart at de ikke opplyser folk om disse.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker