Viser søkeresultater 1 til 10 av 46
Threaded View
-
20-01-10, 11:49 #30
Sv: Lavt stoffskifte - hva nå?
Den største utfordringen i forhold til hyppige måltider er jo det at man jo ikke har lyst på mat. Lurte på om jeg skulle gjøre som da jeg var gravid for en del år tilbake og ha helt enkel hjemmelaget pizza i fryseren og varme småbiter for å få spsist jevnt, og så kan sunnere og bedre mat brukes når man etterhvert får lyst på mat. For når man ikke får i seg mat er det lettere å ty til søtt. I hvertfall jeg.
Det som også er underlig er at når jeg først har lyst på noe nå, så er det ofte kjøtt og salt og ikke så mye søtt slik det alltid var før. Så det er ting som endrer seg på en måte.
For tida er min aktivitet å hente barn (går kun 5 min. til og fra bilen) og av og til og handler og har lunsj med ei vennine. Turene er blitt sjeldent om dagen. Sofaen derimot, vi får et stadig tettere forhold. Jeg trodde liksom alt skulle bli så bra, og så ender jeg opp med at alt blir motsatt. Men heldigvis, så tror jeg jo bare at dette er en overgang og at dette skal bli mye bedre etterhvert.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker