Viser søkeresultater 21 til 28 av 28
Tråd: Lavkarbo - Er det dyrt?
Threaded View
-
18-01-10, 08:03 #22
Sv: Lavkarbo - Er det dyrt?
Jeg vill bare tipse om noen kokebøker til alle lavkarbonybegynnere - det finnes desverre ikke så mange på norsk enda men hvis man ikke har noe imot svensk så finnes det mange.
Denne boken synes jeg er helt basic - som jeg bare MÅ ha, mange fine hverdagsoppskrifter, jeg bruker faktisk denne nesten hver dag til et eller annet måltid:
Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-Kokbok
Det finnes også en bok med festmat i samme serie, denne er inndelt etter høytider og festlige anledninger så man kan finne julemat, nyttårsmat etc.:
Doktor Dahlqvist och Airams LCHF-kokbok till fest och helg
Det er en ny bok på gang som jeg venter spent på, denne skal jeg kjøpe så fort den kommer ut:
Bakglädje med LCHF - baka utan socker och mjöl
Denne er også fin!
Från mitt kök : färdkost på vägen från 137 kg
Denne er på norsk:
Sten Sture Skaldemans kokebok
Det var noen tips fra meg!
Synes det er veldig gøy med kokebøker som dere sikkert skjønner og jeg synes det er viktig å kunne variere lavkarbokostholdet på så mange måter som mulig.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Minus 45 på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 19-07-09, 16:29 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker