Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
17-01-10, 19:13 #8
Sv: Lavt stoffskifte og Grete Roede
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er ivertfall ett bevis på at det faktisk er mulig å gå ned i vekt, på Greteroede selv med lavt stoffskifte!
Jeg har gått ned 10 kg på ca 8 mnd, utelukkende på Greteroede, med lavt stoffskifte. Men jeg tror at noe av kluet er å spise nok for å holde oppe forbrenningen og en måvære tolvmodig, for klart jeg ogsåharmøtt motbakker og stillstand underveis...
Om det ikke funker for noen, blir det ivertfall galt å si at det ikke funker overhodet, for på noen funker det ivertfall. Det bør ivertfall gjelde de som er under behandling (at det funkerfor de).
Jeg tror også at riktig mat, sunn mat, hvor en spiser nok er med på å gjøre så stoffskiftet opprettholdes og en ikke får for lavt stoffskifte. Ergo en kan spise seg til et bedre stoffskifte. :=)
N`Finn, å slanke seg på 1000 kcal per dag, med så mye trim, selv med sunn mat, tror jeg ikke er noen god ide. Du som er mann også, det er altfor lite mat! Ikke rart vekta sto stille, kroppen vil kjempe mot et så lavt kcal inntak og holde på alt du har av energi og skru ned forbrenningen! Har prøvet å spise så lite jeg også, men da stoppet forbrenningen min helt opp, og det var mens jeg hadde lavt stoffskifte!
Legen min sa også at det ikke var bra å få i seg så lite som 1000 per dag, når en har problemer med stoffskiftet!
Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker