Rufus: Apoteket hadde ingen problemer med å navigere seg frem til "Hydrocortisone" etter dine anvisninger. Så hvem som står bak, vet jeg ikke! Men de er jo billigere. Legen sa ingenting om problemer med å skifte. Jeg satser på at det er minimalt med problemer med å bytte merke. Skal bare spise meg gjennom 5-6 glass med Cortef først

Og ja, dagene går opp og ned for meg og! Men pila peker opp i det store og det hele! Jeg er fortsatt svært langt fra å kunne klare en full arbeidsdag. Men jeg har så smått begynt å smake på å jobbe. Før var tanken på å jobbe helt umulig. Før hvilte jeg før jeg begynte på enkel middag, hvilte underveis i matlagning, og måtte hvile etterpå. Hvis jeg overhodet orket å lage mat. Sånn er det ikke nå. Men plutselig tar energien slutt. Og da er en hvil helt nødvendig. Jeg har mer lyst til alt mulig enn energi. Så jeg må bruke hodet og se hva jeg orket dagene før, så jeg ikke setter meg i helt umulige situasjoner.

Så Finn, det er nok et stykke igjen! Men går det slik som det har gått frem til nå, er jeg nok temmelig pigg om tre måneder. Så jeg er full av håp. Og glede. Litt naiv må jeg få lov til å være