Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Lavkarbo - Er det dyrt?
Threaded View
-
17-01-10, 00:37 #19
Sv: Lavkarbo - Er det dyrt?
Men man skal jo ikke spise poteter da? Jeg holder meg unna alt av brød, pasta, ris, frukt, sukker samt poteter og gulrøtter. Holder meg også unna transfett og slikt.. Har lært mye den siste uken og tror dette går lekende lett.
Jeg fant i dag kaldpresset rapsolje på tilbud på Meny til 30kr flaska
Fant også omega 3 i sånne restekasser med varer de ikke skal føre lenger. Og de gikk ikke ut på dato før neste år. Så da ble det litt fiskeolje i skapet også
Det som skal kjøpes inn nå som jeg mangler er bakemiks og/eller fiberhusk. Fant forresten også mye ketolyseprodukter på meny.. og alt kostet det samme som på nett, og da slipper man jo fraktutgifter
Jeg har ikke hatt noe problemer med å droppe matvarene jeg nevner over enda.. til og med ikke sjokolade..
MEN, jeg sliter med å få i meg nok fett. Har egentlig aldri spist mye fet mat, så her kommer min største endring. Kjøpte meg en H-melk i dag for å få i meg litt fett derifra i alle fall. Og spiste biff i dag som ble stekt i mye smør. Hadde oppi kremfløte, sopp og litt løk og spiste det sammen med en salat med fetaost i... Men... skulle vel egentlig hatt i meg mye annet fett også.. Jeg får steke litt ribbe, flesk og bacon fremover.. det syntes jeg jo er godt, men det har liksom alltid vært fy fy mat. Og ribbe finner man jo stadig til både 19 og 29 kr kiloen på rimi her hjemme eller på rema 1000 på svinesund
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Minus 45 på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 19-07-09, 16:29 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker