Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
15-01-10, 16:11 #2
Sv: Ikke noe mere jobb for meg..
Vet hva du mener, er veldig stress. Men dessverre er det den utviklingen som skjer i arbeidslivet for tiden. Hypothereose eller ikke, det har blitt nesten umulig å få fast jobb nå, og det store problemet med å måtte være vikar hele tiden med stadig fornying av oppdraget er at man aldri kan lene seg tilbake og slappe av men må yte 120 % hele tiden for å være sikker på at vikariatet blir fornyet. Helt utrolig at dette ikke er tatt opp i debatten om sykelønnsordning og alt det der, selv friske mennesker blir jo syke av å holde på sånn i årevis.
Nå har jeg jobb igjen, men ikke fast. Selgerjobb der jeg må yte veldig mye hele tiden. Så jeg vet hva du går igjennom. Mest frustrerende er at siden jeg må betale medisiner selv (Armour og div kosttilskudd) og spise ren allergivennlig mat som er mye dyrere enn vanlig mat så blir det vanskelig å klare seg økonomisk når jeg aldri vet om jeg har inntekt de nærmeste månedene. Kan ikke betale tilbake lån eller f eks ta opp lån og kjøpe bolig når jeg aldri har fast inntekt og ikke har noen mulighet til å få stabil økonomi. Føler jeg lever veldig fra hånd til munn. Argh.
Sympati til deg, håper vi begge finner oss gode, faste jobber i løpet av 2010
Lignende tråder
-
Hvis vi ikke mere kan få Armour/Westhroid?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 25Siste melding: 09-05-10, 10:38 -
Mælk skader mere end den gavner.
Av Anisa i forumet Melk (mælk)Svar: 8Siste melding: 17-04-10, 08:54 -
Berg-og-dal-bane form og jobb
Av Dahlia i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-11-09, 14:18 -
hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 26-03-07, 16:49 -
borte fra jobb?
Av pling i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 22-11-06, 12:02

Svar med sitat
Bokmerker