Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Lavkarbo - Er det dyrt?
Threaded View
-
14-01-10, 06:42 #6
Sv: Lavkarbo - Er det dyrt?
Jeg kan anbefale hirse som er breddfull av mineraler. Hirsen tror familien din er couscous! Det er godt, ikke dyrt, og sunt. Men med karbo. Du skal vel ha litt karbo? Og havregrøt som nevnes her, er sunnere enn brød dersom du vil gå ned. Du legger ikke på deg av grøt. Viser forskning. Det er en vane å bruke sukker! Jeg spiser havregrøt hver morgen, med litt salt, masse kanel og smørøye. Og litt rå grønnsaker som tillegg. Jeg har vært temmelig inaktiv siden binyrebarksvikten forverret seg. Jeg har gått opp to kilo av sofaliv de siste månedene. Har sakte begynt å trene moderat nå, gå turer. Og regner med at kiloene blir borte ganske snart. Og jeg erfarte som Lillepus, at jeg gikk ned 4,5 kilo da jeg startet på Thyroid.
Ha håp om en positiv endring, bruk sunn fornuft!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Minus 45 på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 19-07-09, 16:29 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker