Hallllloooooo

Har lest litt på nettet om Oftebro og jeg kunne ikke brydd meg mindre om han var heksedoktor, healer, bioressonansterapeut, synsk, prostituert..whatever. Man kan da IKKE avvise noen for å ha oppsøkt tilleggshjelp andre steder!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er ikke mindre enn UTROLIG. Synes det åpenbarer seg en råtten verden. En legstand uten vett og folkeskikk og fornuft. Jeg er i sjokk. "Spørre forsiktig....." Her burde det ROPES! Det er typisk at det er sårbare grupper som blir utsatt for slikt. Skulle tro at Oftebro må ha gjort noen fluer fortred på Aker. De får finne andre kanaler enn gjennom den enkelte pasient å straffe han/ta hevn. Skal man drive pesonlig vendetta gjennom eks antall fortvilte syke? Dersom han feilbehandler får de ta han gjennom helsetilsynet, ikke gjennom å straffe pasientene hans ved å avvise.(for å prøve å tappe han for pasienter) Mafiaopplegg!!! Dette er VG/Dagbladet-stoff. Jeg har full forståelse for at stoffskiftesyke ikke orker kampen(inkluderer meg selv, men en vakker dag møter denne aker-endokrinologen rette person og da..... :twisted:
unbelievebull....