Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
06-01-10, 21:08 #3
Sv: ProgestaCare - hvordan kan jeg gøre ??.
Fra bruksanvisningen:
For menstruerende kvinner skal man begynne den 12. dagen etter første dags mens -tom den 27.dagen.
Etter menopausen skal man bruke kremen i max 25 dager for så å holde opp i 5 dager.
Den kremen jeg sitter med gir 25mg i hvert pumpetrykk.
Det står at en må prøve seg fram om en trenger 1 eller 2 "trykk".
Jeg også er kun inne i min andre runde, så holder meg til den minste dosen i første omgang i allfall.Jeg regner med at det må gå noen mnd.før en vil merke noe....
Kan du spørre en lege om du er i menopausen? Skulle vel finne ut mye av noen hormonprøver i forhold til overgangsalder også?. Slik at du evnt er sikker med henhold til om du kan bruke den i 25 dager. Det er sikkert ikke ok bruke for mye heller....
Ja, velkommen hit!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 26-03-07, 16:49 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker