Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
06-01-10, 20:52 #2
Sv: ProgestaCare - hvordan kan jeg gøre ??.
Hei Helle V2 og velkommen til forumet.

Jeg er en av de som bruker Progesteronkremen, og har gjort det i noen år nå. Jeg kan ikke råde deg til hvordan du skal bruke den. Du må heller føle deg frem. Selv holdt jeg meg strengt til de 15 dagene for så å ta pause slik det er beskrevet - den første tiden. Nå smører jeg nesten hver dag. Ikke noe system lenger. Jeg glemmer den av og til, men jeg tror den har så positiv effekt at jeg velger å bruke den hver dag. Jeg er 54 år og menstruerer ikke lenger. Vet derfor ikke hvordan den virker i forhold til dette, eller om man skal bruke den som menstruasjonssyklusen.
Jeg håper du finner ut av det. Her er skrevet mye om denne kremen på forumet. Kan du bruke søkefunksjonen? Jeg skulle gjerne hjelpt deg, men her er så mange linker der denne er beskrevet at jeg finner ikke ut av hvilken jeg skal linke til.
Regner med at noen andre følger opp etter hvert.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 26-03-07, 16:49 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker