Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
06-01-10, 17:51 #1
ProgestaCare - hvordan kan jeg gøre ??.
Hej herinde,
endelig fandt jeg så herind
.
Håber jeg kan hitte ud af det
.
Efter at have læst om Progestocare på et andet forum har jeg købt det og prøvet mig frem, uden at kunne sige om det helt sikkert virker. Har kun smurt mig 15 dg., men er nu begyndt på 2. omgang.
Det jeg lurer på er om jeg nødvendigvis skal holde efter 15 dg., eller jeg kan fortsætte som hvis man holdt om med at menestruerer??.
Jeg har hormonspiral og derfor ingen menestration (kun 1 dråbe i ny og næ), så hvor langt jeg er i overgangsalderen er jo svært at sige.
Jeg er 45 ½ - fik mit 4. barn for 6 3/4 år siden.
Fik efterfølgende en depression med indlæggelse 3 mdr. Har så kæmpet en lang og sej kamp for at vende tilbage igen og blive medicinfri.
Kom tilbage, i div. arbejdsprøvninger og flexjobs. I det sidste flexjob måtte jeg til sidst smide håndklædet i ringen og melde mig syg, totalt stresset.
Gik 6 uger hjemme og fik det langsomt bedre, men så dør min arbejdsgiver og jeg går helt ned og bliver sat i antidepressiv behandling.
Dette er 1½ år siden, for 9 mdr. siden fik jeg så tilkendt førtidspension pga. tilbagenvendende depressioner og træthedssyndrom.
Er i med endnu
.
Nu er jeg ved at trappe medicin ud igen (tror bare det var sorg jeg var i dengang). Oven i har vi haft juleferie (totalt stressende for min hjerne, det at der er nogen omkring mig konstant) og så symptomer på overgangsalderen, så er det svært at skille skidt fra kanel og vide hvad der er hvad.
Men op til jule havde jeg det fint og er nu helt kvæstet. Jeg er så begyndt at kigge lidt på hvornår jeg skulle have haft mens og hvordan jeg har det (har jeg ikke gjort før), og aner måske en sammenhæng.
Så spørgsmålet er, kan jeg forsøge mig med progestocare flere dage end det står på flasken ??.
Undskyld den lange smøre, men syntes I måtte have lidt baggrundsviden for at forstå hvorfor jeg har lidt svært ved at hitte ud af hvor jeg er
.
Hilsner
HelleHellere være en optimist der tar' fejl end en pessimist der har ret.
Lignende tråder
-
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 26-03-07, 16:49 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker