Ja, jeg trente også mye og hardt! 6-8 timer hard trening i uka. Og jeg elsker det! Så jeg får se hvordan nivået blir etterhvert. Qigong skal også være bra for sånne små stiklinger som oss! Og yoga. Tenker at jeg kanskje kan se om jeg tåler mensendieckgrupper der jeg trener når formkurven går oppover. Mensendieck er jo også rolig trening med fokus på hva du gjør og hvordan du gjør det. Nå blir jeg jo bare svimmel av å se folk holde på i det tempoet jeg holdt før. Så jeg pusler på egenhånd, med slyngetrening (redcord), balanse, lette vekter, sløy roing etc. 40-50 minutter. Mot tidligere to-tre timer i slengen. Nå er det makpuls på 125, i korte strekk av gangen. Mot intervalltrening tidligere. Litt av en overgang!

Ja, skriving er tungt! Konsentrasjon og energi forsvinner raskt. Jeg merker det på mange aktiviteter når jeg blir trett. Lage mat: begynner å treffe fingrene i stedet for grønnsakene (har en tommelfingernegl som bærer preg av det). Skrive: skriveleifene blomsterer opp i ett uhyggelig tempo. Snakke: sier utrolig mye rart og feil, klarer ikke høre hva andre sier, mister tråden. Gå: begynner å snuble i egen bein. OSV...