Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
20-12-09, 07:15 #21
Sv: Lavt stoffskifte uten antistoffer
Jeg har jo antistoffer, altså Hashimotos, men er nå på samme dosering som deg, Persa. 3,75 grain. Og kjenner nå at hender og føtter begynner å bli varme. Vinterdyna kjennes varm ut. Jeg har tidligere ligget med ullteppe over tykk dundyne, pluss flannelslaken.. Jeg kjenner meg mer i balanse, på alle måter. Fysisk og psykisk. Jeg synes ikke du skal kaste bort tida på å lure å om du trenger medisinen, som Anisa sier, du hadde ikke klart den dosen der om du ikke trengte den! jeg bruker nå 27,5 mg Cortef. Og verden kjennes god ut. Selv om energinivået fortsatt er lavt. Så er det en gå-på-styrke som er komme ttilbake. Den var ikke der på samme måte sa jeg var lavt dosert. Får litt Pippi-Langstrømpe følelse innimellom, alstå følelse av å være sterk og mestre, og den er god å ha! Så jeg kjenner at jeg er på rett vei nå. Og det nyter jeg!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
stor skjoldbukskjertel uten stoffskifte
Av CRYSTAL i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 10Siste melding: 31-01-07, 17:10 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker