Tusen takk for alle svar og råd! Dere er virkelig mitt lys i dag altså Jeg har dessverre ingen andre papirer enn min siste blodprøve selv. Men det går kanskje an å ringe å be om kopi av journal? Ligger blodprøveresultater der tro? Jeg skal sende en e-post til legen min med en del informasjon og linker. Jeg prøvde å forklare noe av det jeg visste etter lærdom herfra og det mente han på bare var sprøyt, det var anti-TPO som var avgjørende for han virket det som.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor han tok seg bryet med å ringe meg hjem og fortelle at jeg hadde lavt stoffskifte, B12 og jernmangel, forså og la være å behandle meg? Skulle bare spise hemjern og trio-be og da ble jeg nok bedre sa han. Men det har jeg jo allerede prøvd i lang tid uten resultater:evil:

Nei, nå skal jeg i alle fall jakte etter en annen lege. Jeg følte meg latterliggjort idag. Og jeg forventer en viss respekt når man møter opp hos en relativt dyr privatlege!! Han burde i alle fall tatt de prøvene jeg ba om å få ta.. jeg betaler jo tross alt for det selv. Og prøven blir jo bare sendt til sykehuset, så det er jo liksom ikke noen ekstra jobb for han heller...

Som alltid blir jeg veldig dårlig når jeg får litt motgang. Så i dag er øynene skikkelig hovne og det renner og svir. Muskler verker og jeg er sliten og depp.. Skulle nesten sendt legen min et bilde av meg så han fikk sett selv..

Håper sønnen min får bedre hjelp hos sin lege som faren hans benytter til uken.