Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
05-12-09, 12:32 #9
Sv: Skal man tvinge seg selv?
Egentlig gjør han kanskje bare jobben sin, for som leder i dag er man faktisk pålagt å følge opp alle sykemeldte, bl.annet for å høre om det er ting man kan tilrettelegge osv. Begrunnelsen for dette er at det skal være lettere å komme tilbake i jobb. Jo mere man følger opp jo bedre er det synes NAV. Men jeg er helt enig med deg at det burde være en selvfølge at man får ro når man trenger det.
Hvis du har vært sykemeldt i mere enn 6 uker, skal du gjennomføre en samtale med arbeidsgiver. Da burde du si at du trenger fred fra bekymringene på jobben. Og at det er helt nødvendig for at du skal bli bedre.
Jeg tror også det er viktig å se på alt man klarer, og ikke bare se det du ikke klarer. Det handler ikke om å presse seg til noe man ikke orker, men å si YES! til seg selv når man klarer den minste ting uten å føle seg sliten.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Kan jeg øke selv? Skal til legen 28 februar
Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 27Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Litt om meg selv
Av VIFkongen i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 19-08-07, 11:26 -
Presenterer meg selv
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:33

Svar med sitat
Bokmerker