Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
05-12-09, 09:16 #7
Sv: Skal man tvinge seg selv?
Uff, du har en ubetenksom sjef, synes jeg. Når noen er sykemeldt, må man få fred fra jobben, det burde være en selvfølge. Hvis det fortsetter, synes jeg du burde finne en måte å fortelle han at "mas" fra jobb i verste fall kan forlenge sykemeldingen. Jeg har opplevd min del av ubetenksomme sjefer (den ene sjefen min ringte hjem til meg og skjelte meg ut fordi jeg ikke kunne jobbe, og jeg opplevde mye annen uakseptabel, krenkende oppførsel fra sjefene mine). Så fant ut at jeg må ta ansvar for å beskytte meg selv så godt jeg kunne, det var ingen andre som gjorde det. Det er vanskelig, for en vil jo ikke komme i konflikt med sjefen sin, og man er jo ofte litt ekstra emosjonell når man her denne sykdommen, så man må tenke seg godt om før man sier noe. Lykke til
Lignende tråder
-
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Kan jeg øke selv? Skal til legen 28 februar
Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 27Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Litt om meg selv
Av VIFkongen i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 19-08-07, 11:26 -
Presenterer meg selv
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:33

Svar med sitat
Bokmerker