Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
30-11-09, 16:33 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Uff så ille, Vigdis! Håper akupunktur hjelper! Søvnvanskene min er definitivt syklusbetinget. Så snart pms-uka er over, sover jeg mye bedre. Så jeg droppet å be om sovemedisin da jeg var hos legen i dag. Legen foreslo faktisk DHEA av seg selv. Jeg sa jeg helst ville prøve 7-keto først hvis det kunne gi samme effekt uten bivirkninger. Han kjente ikke til det, og skulle sjekke litt før han kontaktet meg igjen. Jeg spurte også om progesteron og pregnelon. Han skulle diskutere dette også litt med en annen lege før han kommer tilbake til meg. Har ikke funnet så mye på nettet om 7-keto heller.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker