Hei

Er det noen andre her som har tenåring med Hashimotos, vi fikk beskjed om forhøyet Anti tpo hos vår datter på 14 år i går. Fikk kun ett brev om at vi måtte ta nye og flere prøver så snart som mulig, så jeg vet ikke hvordan de andre verdiene ser ut Ft4 og T3 og TSH.

Jeg ser på dette med skrekk og gru, har sykdommen selv og har slitt en del.

Har merket på henne at hun har vært veldig trøtt, sovner hver dag etter skolen og karakterene har blitt dårligere og dårligere... Har sagt at hun ikke klarer å konsentrere seg og at hun får hjerneteppe på prøver etc. Hun har også hatt en del hodepine. Tragisk dette her for hun har vært både skoleflink og veldig aktiv tidligere.

Jeg lurer på hvordan i alle dager vi skal få dette til å fungere og hvordan man skal få til å medisinere korrekt. Lurer også på om legen er en slik som vil avvente medisinering til hun ligger flat ut eller om de tar dette med barn mer alvorlig

Noen som har erfaringer?? Hvilken medisin Levaxin eller Armour? Jeg selv går nå på Armour men jeg har en annen lege enn hun så jeg ser for meg en ny runde med diskusjoner.