Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
21-11-09, 13:33 #7
Sv: Forverring av symptomer etter flere ok år. Hva skjer?
Eg er ein av dei som har brukt dette forumet til å lufte tankane mine etter nokre år hos TSH-fikserte legar (jamvel innom endokrinologar).
Nå har eg ein ny lege. Han bryr seg ikkje om tsh. Doserer etter ft4. Kommenterer heller ikkje ft3 da han seier denne er bra hos meg. Eg har pga. runden hos tidlegare legar, vikarlegar, endo på Riksen mm fått sneven av paranoia. Eg stolte ikkje heilt på at den nye legen kunne det. Kvifor har han rett og ikkje alle dei andre eg har møtt? Dei andre legane sa ting som at eg stressa hjarte mitt ved å ha tsh på kring 0.
Sist eg var hos legen spurte eg etter eit skriv der akkurat dette er skildra. Han sa han faktisk hadde eit slik, frå Aker. Han fann det ikkje og hadde dårleg tid. Da eg jobbar på Aker, var det enkelt å ta ein kjapp tlf. bort dit medan eg likevel satt ved pc. Men lite napp der, gitt. Vart henvist til ei eller anna stoffskifteforeining.
Vel, vel. Nå trur eg på legen min. Merkar jo også at eg er i betre form enn på veldig lenge
Men tenkte skaffe eit slikt skriv som mammaen min kunne ta med til sin lege.
Lignende tråder
-
"Depresjon" leder til forverring av stoffskifte
Av chino i forumet DepresjonSvar: 1Siste melding: 17-05-09, 16:29 -
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Jeg blir dårligere - flere symptomer når jeg spiser snop, som sjokolade og smågodt.
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-03-07, 18:34 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21 -
hva skjer?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 27-04-05, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker