Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Anisa fra Danmark :-)
Threaded View
-
21-11-09, 11:31 #10
Re: Anisa fra Danmark :-)
Jo tak, jeg var superaktiv den dag, men det betyder ikke at jeg ikke også var glad for en uventet hvil, da han havde udskudt sit besøg til dagen efter.

Jeg kan ikke give dig de oplysninger du spørger efter, da jeg er en inkarneret selv-behandler, dvs. jeg har fra dag 1 efter bruddet med Eltroxin behandlet mig selv, udenom min læge og efter at jeg har sparket endokrinologerne helt ud af mit liv. Jeg er godt klar over, at "min" metode kræver en del fandenivoldskhed ikke alle har i sig, hvorfor jeg kunne aldrig drømme om at missionere for "min" metode blandt andre syge. Du kan læse nærmere om, hvordan jeg er sluppet igennem problemet, i tråden Armour til danskere, hvor jeg allerede har svaret på lignende spørgsmål, som dine.
Mht. til min praktiserende læge, der i dag skriver recepterne til mig, gør hun det kun fordi hun ser at jeg har "fod på det selv" (hendes egne ord). Hun mener ikke at hun ved nok til at ville, selv at sætte andre patienter i denne behandling, specielt fordi hun ikke kan regne med supervising fra de endokrinologer hun normal kontakter i tvivlstilfælde. Det er mit indtryk, at hun har forsøgt at orientere sig vedr. mit tilfælde og er blevet blankt afvist.
Jeg har desværre ingen gode råd til din veninde idet i Danmark skal man pt være udpræget selvkørende for overhovedet at kunne benytte anden behandling, end den der er vedtaget af Dansk Thyreoideaselskab dvs. en syntetisk pille og TSH-regime. Men der kommer folk her forbi hver dag, så mon ikke, hen ad vejen vil der også dukke nogle op, der har eller kender danske læger, som ikke ligger under for de kollegiale begrænsninger?
Jeg kan forestille mig (uden et vide det), at de orthomolekylære læger (de ER medicinsk uddannede læger med autorisation og Lægeløfte m.v.) der er listet op på Mayday-info.dk er netop i kraft af deres seriøse tilgang til patienternes tarv frem for det "det kollegiale" i stand til at overskue ordination af Thyroid USP-præparater fra udenlandske apoteker og de har jo retten til at ordinere lægemidler. Du kan jo skrive til dem alle inden du vender tilbage til Danmark, for at forhøre dig om deres syn på Thyroid USP-lægemidler. Jeg tror ikke at du bliver skuffet, hvis du prøver at udforske mulighederne af denne vej.
Det som dog er svært for mig at acceptere er, at denne type lægeassistance er man nødt til selv betale for. Den danske offentlige sygesikring favoriserer skolemedicinere, hvis patienter er dette forum fyldt til randen med.... Så endnu en gang er ganske almindelige mennesker med små indkomster udelukkede fra at kunne hente effektiv lægehjælp, når praktiserende skolemedicinere har fejlet, som de jo plejer, stort set generelt i behandlingen af thyreoidea-relaterede sygdomme.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker