Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
19-11-09, 13:20 #3
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2009
- Alder
- 59
- Meldinger
- 7
Sv: Forverring av symptomer etter flere ok år. Hva skjer?
Tusen takk for svar, Anisa!

Jeg har allerede begynt å lese litt i det du foreslo, og jeg skjønner at jeg det mye jeg må sette meg inn i, og mye nok min lege overhodet ikke er klar over.
Grunnen til at jeg foreløpig kun går på syrehemmende medikamenter er at jeg nettopp for et par dager siden fikk brev fra min lege om at magesår-bakterien er påvist. Jeg skal til spesialist neste uke, og fikk beskjed om at spesialisten vil foreskrive antibiotikabehandling.
Ellers kan jeg si at jeg har lest nok til å forstå at mange har blitt mye bedre med naturlig hormonpreparater fremfor de kunstig syntetiske hormonene.
Du også, ser jeg.
Fantastisk!
Det gir meg lyst til å lete etter en lege som vil være litt åpen for andre metoder enn de tradisjonelle, samt se bort fra TSH.
Dette ser forøvrig ut til å være et flott forum med mange ressurssterke og godt opplyste folk. Med symptomer på det verste er det litt av en jobb bare å orke å google og lese. Jeg er skikkelig imponert!
Takk igjen, Anisa!
Susa
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
"Depresjon" leder til forverring av stoffskifte
Av chino i forumet DepresjonSvar: 1Siste melding: 17-05-09, 16:29 -
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Jeg blir dårligere - flere symptomer når jeg spiser snop, som sjokolade og smågodt.
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-03-07, 18:34 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21 -
hva skjer?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 27-04-05, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker