Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
19-11-09, 07:43 #17
Sv: Når blir jeg bedre? Hjelp!
Hei Pedersen

Jeg kjenner meg igjen i den historien!!! Du kan se på linken i forumet som heter lav Tsh og Lav F4, der jeg fikk noen råd.
For å gjøre en lang historie kort så fikk også fastlegen min beskjed fra spesialist om at jeg måtte kutte medisinen helt noen dager for at jeg var overdosert, mens jeg hadde alle symptomer på lavt. Da hadde F4 gått nedover noen måneder mens TSH var på 0.01 stabilt. Når jeg kuttet medisinen var F4 på 9, jeg fikk begynne gradvis på 50 mg etter 5 dg og da var jeg fullstendig utkjørt. Tok nye blodprøver og da var F4 under 5 (ikke målbar) TSH var plutselig på ca 20. Jeg har alltid hatt antistoffer på over 1000 (har vært målt i 4 år). Min erfaring er at så lenge det er masse antistoffer så vil det også være mer svingninger i verdiene og at man kanskje bør ta prøver litt oftere og justere medisinen deretter så man ikke havner i de dype daler.
Jeg forsøkte å forklare legen min det med at Tsh ikke hadde så stor betydning men han skjønte det ikke før jeg crashet helt... Nå har han omsider forstått at jeg hadde lavt stoffskifte selv om TSH var lav, og nå har jeg økt medisinen til over det jeg tok når prøvene mine viste F4 på 9. Men han forsvarer seg med at siden spesialisten på sykehuset sa at man måtte styre etter TSH.
Jeg er 100% sykemeldt nå og jeg er overbevist at dette kunne vært unngått dersom medisineringen hadde blitt styrt etter F4 og ikke TSH!!!
Du får prøve å forklare legen din symptomene og at for deg så kjennes det ut som du fortsatt har lavt og at du var bedre når F4 var høyere!! Jeg antar at du har symptomer på lavt?
Lykke til
Lignende tråder
-
Lio....mens jeg venter på Erfa
Av Babe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 16-04-10, 14:04 -
Mens
Av Claudia i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 00:31 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Kommer meg ikke etter omgangssyken
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 22:43

Svar med sitat
Bokmerker