Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
12-11-09, 15:33 #23
skal jeg ha det sånn?
Hei
Ikke lett å holde motet oppe i kvalmebølgene.... men prøver. Jeg har ft4 på 12,4 og tsh på 0,01. Skal fortsette å trappe ned på Levaxin for å vekke egen produksjon. Mitt spørsmål er:
Hvor lenge skal jeg ha det sånn og er det vits?
Hvor lang tid tar det å vekke egen produksjon av tyroksin?
Gikk på neo-mercazole ca 10 mnd for å kvitte meg med Graves. Kan det tenkes at medisinen har tatt knekken på skjoldbrukskjertelen for godt og at det å ikke gå på levaxin bare er tortur og forgjeves? Er tiltagende trøtt og kvalm og har gått opp 5 kilo. Har skjønt jeg må legge om kosthold og trene og gjør det nå. (3 dager inn i dette opplegget). Har noen av dere erfaring med noen som har blitt frisk på denne metoden? Bør det ikke være ett minimum man skal lande på?
Jeg trives best på ft4 20 så 12 er LAVT. Når jeg hadde 10 kom jeg nesten ikke ut av senga! HJEEEEEEEELP!!!!! ER det verdt å prøve? Kan jeg utsette denne nedtrappingen eller blir det mindre sannsynlig å bli medisinfri desto lenger man venter? I følge min endo skal man i mitt tilfelle kun gå på Levaxin en kort periode...... men hva om kroppen ikke vekkes og jeg ikke får stoffskifte på egenhånd?
Er det farlig å ha lavt stoffskifte? Det kan da ikke være bra å gå så fort ned? Må da være en stor belastning for kroppen skulle en tru..Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker