Hei!

Så kjekt det var å lese innlegget ditt, nå vet jeg litt mer om hvordan jeg ligger an. Fikk diagnosen autoimmun hypotyreose i forrige uke, noen tabletter og noen prøveresultater. Hodet virker dårlig om dagen, så det er vanskelig å ta inn over seg alle nye ord og all info jeg finner på nettet.
Legen min kom med diagnosen få dager etter at jeg kom til henne totalt utslitt og ikke lenger i stand til å gjøre jobben min, skjønner at jeg var heldig slik sett. Men, legen er ikke norsk, og infoen jeg fikk fra henne var begrenset til et par nettadresser!
Jeg lurer veldig på hvor lang tid det vil ta å nærme seg en normaltilstand igjen? Det tar tid sier legen, men sånn ca hvor lang tid vet kanskje noen av dere?
Jeg har TSH på 8,8, FT4 på 10,7 og anti-TPO på 549. Testresultatene høres jo helt ville ut i forhold tl de tallene det snakkes om i dette forumet... Har begynt med 50 mikrogram Euthyrox pr dag, det er kanskje et vanlig sted å starte?
Håper dette innlegget plasserer seg slik det skal nå, er føstegangsbruker av slike forum...