Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
08-11-09, 10:47 #29
Sv: Jeg er sint og drittlei
ÅHhh! Den *******s urinsyregikta tar knekken på meg! Nå er jeg altså rammet i håndleddet for andre gang på kort tid, jeg klarer ikke kle på meg uten at jeg begynner å gråte av smertene. Bare det å løfte opp et papir er dritvondt. Har hellt innpå med smertestillende og smurt med smertestillende krem, det hjelper noe, men fremdeles er det noe inni hampen vondt! Alt blir så ekstra tungt og vanskelig, og jeg blir så sint når jeg tenker på hvordan jeg blir behandlet av NAV og sykehuset (der de påstod at jeg ikke var syk nok for å få hjelp med gallestein). Skulle nesten ønske saksbehandlerne hos NAV kunne få kjenne smertene mine på egen kropp, kanskje de da hadde forstått at jeg faktisk er syk?
Skulle vært ute og kjøpt blomster til min far idag for det er jo farsdag. Men jeg klarer ikke plassere hånda på rattet og langt mindre bruke den, så det blir ikke noe av.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker