Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
25-10-09, 21:14 #20
Sv: Legen mistenker Graves
Takk for svar!. Jeg mente ft4 er lik 19 ja. Skrev feil. I følge min endokrinolog er ikke kvalme symptom på hverken høyt eller lavt stoffskifte. Hun mener jeg er høyt nå på 19 og at for å vekke skjoldbrukskjertelen så den skal begynne å funke selv så må jeg trappe ned på Levaxin. Gradvis skal jeg ta bort 50 mcg hver annen uke. Er nede i 400 mcg nå, fra tidligere 700. Håper ikke jeg blir gradvis kvalmere også da for det orker jeg nesten ikke. Det er så JÆVELIG ubehagelig, Hadde ekstrem svangerskapskvalme i 8 av 9 mnd og jeg orker ikke gå å ha det sånn nå uten å i hvertfall ha ett barn å se frem til. AAArg! Bruker Postafen reisesyketabletter, men synes de virker veldig kortvarig. maks 30 min. Apifran eller hva det nå het funker ikke. Har noen sterke saker jeg fikk i graviditeten, men bivirkningene er ikke ønskelige som letterere psykisk forvirring... er nok forvirra fra før! Føler at dette var dråpen. Jeg orker snart ikke mere. Hvor mye skal man tåle? Kvalm stort sett HELE dagen, trøtt, umotivert, sløv, deppa, mareritt om natta, overfølsom(gråt av Tore på sporet!)ja ja, hvem gjør ikke det? he he. Hadde jeg ikke hatt ett bitte lite barn og en mann så tror jeg faktisk ikke jeg hadde giddi detta her. Vet at livet går i bølgedaler og bla bla, men det får da være måte på nedturer på rad og rekke... Ja dette var utblåsninga for i kveld. God natt og takk for at dere gidder å svare. selv har jeg lite og ingenting å gi. men der har kanskje vært der selv.. håper å kunne være en ressurs for andre en dag... klem
Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker