Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
23-10-09, 23:07 #20
Sv: Kvalme
Som n,Finn forbinder jeg kvalme,i dag,også med lavt stoffskifte. Før diagnosen kunne jeg ikke skjønne kvalmen som varte" i flere svangerskap"...ja, gikk kvalm i mange år- om enn ikke sammenhengende..Jeg tilla alle mine symptomer ulykken min, og mange er felles..Jeg har nok hatt dobbel dose. Men, så dum eller sløv går det an å bli- jeg klaget aldri, bare trodde at slik skulle livet mitt være.
Etter medisinering opplever jeg kvalme fortsatt, men i kortere perioder...men er nok ikke riktig medisinerte heller!
Så- jeg tror du kan håpe på bedring med lengre og bedre medisinering.
(Blir det ILLE, fins det medisiner mot kvalme).
Noen har det ok med en høy TSH, men generelt når du går på Levaxin, bør den UNDER 1. Det tyder på at du skal høyere opp i dosen din!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker