Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
19-10-09, 14:34 #1
Kortisol og DHEA verdier
Heisan,
Har idag fått svar på spyttprøve på kveldstid (kl 22) for kortisol som viste < (mindre enn)0,6 og som min lege ikke visste hvordan han skulle tolke da det ikke var noen kommentarer fra laboratoriet og verdien var så lav.
DHEA: 9,4
Noen som har noen erfaring med kortisol og DHEA verdier?
Nye stoffverdier etter Levaxin behandling siden 4. juni:
TSH 0,89 (fra 49 på det høyeste)
FT4: 16 (fra 5 på det høyeste)
Har fremdeles lavt energinivå, hjertebank/indre skjelving, svettetokter + div andre symtom.
Legen mente at stoffverdiene nå klinisk var der de skulle være, og mente at høyere FT4 bare ville medføre for lav TSH (og ikke akkurat det beste ift hjertebank problemene mine).
PS: Legen min sender meg nå videre til endokrinolog ift kortisolnivået og videre utredning/tester. Så det er bra
.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
6 uker uten levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 03-06-08, 15:12 -
Levaxin uten Laktose
Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-08-07, 16:09 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Speltbrød uten gjær
Av Hilma i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 19-03-07, 20:54 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker