Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
07-10-09, 09:02 #16
Sv: Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Ja, det er sant. Leste litt mer om hypofysesvikt på nettet, og har kommet frem til at egentlig alle som ikke har anti-tpo eller tras bør ta en sjekk av hypofysen. Dette er hentet fra Pasienthåndboken: "Når det er påvist hormonforstyrrelse er det som regel nødvendig med ytterligere kartlegging med CT eller MR av hypofyse og eventuelt også de andre hormonproduserende organene for å kartlegge tilstanden."
Skjønner at dette også har stor sammenheng med binyrene, så de som både er hypo/hyper og har problemer med binyrene bør i hvert fall ta en ct eller mr.
Jeg var faktisk hos fastlegen min for litt siden fordi jeg hadde vondt i øynene, nakken og i den ene halvdelen av hodet. Søsteren til faren min døde av hjernesvulst da hun var 16, så det var han som absolutt vill jeg skulle sjekke ut dette hos legen, og jeg fortalte historien og at jeg hadde lavt stoffskifte, men hun var helt uinteressert i å sjekke ut dette noe mer enn å lyse inn i øynene mine, og sa at alt var ok.Sist endret av NoraH; 07-10-09 kl 09:06 Begrunnelse: Glemte å ta med noe
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker