Så var besøket hos nevrologen over. Ingen funn med tanke på nevroogisk sykdom. Lette forandringer på EEG, som nevrologen knyttet opp mot tretthet (lurte på om jeg var døsig under undersøkelsen, men nei, var egentlig veldig opptatt av å bli ferdig siden jeg var frosen og tissetrengt ). Han mente at det helt sikkert måtte være en forklaring på den tilstanden jeg var i for 5 1/5 år siden, men at det nå bare ville være spekulasjoner (og det har han jo rett i, finnes jo ikke EN blodprøve fra den tiden siden legen mente det bare var stress). Stoffskiftet mente nevrologen var helt normalt. Er jo innenfør referanseområde (TSH 2.7, Ft4 13 ref. 12-23) og slike verdier ser han jo ofte hos sine pasienter. At TSH øker mens Ft4 går ned ville han heller ikke tillegge noen betydning, siden stoffskiftet hele tiden svinger innenfor referanseområdet. At anti -TPO er forhøyet mener han er urelevant, og ingen poeng i å utrede videre, siden man uansett ikke gjør noe med en evt. betennelse. Mente derfor også at jeg burde legge fra meg ideen om stoffskifteproblemer, og heller fokusere på å få en bedre arbeidsfordeling i hjemmet

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre videre Fungerer jo relativt bra når jeg går i redusert stilling og lar være å trene. Når jeg øker arbeidsmengden har jeg jo derimot overskudd til lite uteom Har ikke særlig lyst til å gå tilbake til å ha problemer med å ta meg av mine egne barn, de bør vel egentlig være en topp prioritet.