Sitat Opprinnelig skrevet av nora Vis post
Men hvis man begynner med levaxin før hele kroppen og binyrene er slitt ut, da er det bedre.....for jo lenger man går ubehandlet så verre blir det til slutt å finne riktig dose osv. (antageligvis pga sliten binyrer)

Før sa jeg: bare begynn med levaxinen, for du finner snart ut om binyrene er for slitne, da får man først en liten opptur på levaxin og så krasjer man. Det var også ikke mulig å få spyttprøven.

Hva sier dere?
Jeg er enig i at det er om å gjøre å gå ubehandlet kortest mulig tid. Men jeg er ikke enig i å bare begynne med Levaxin for å få stadfestet slitne binyrer.

Da ville jeg heller gått de tre til fire ukene det tar før testen kommer tilbake. Jeg er ikke sikker på om det er verre å gå noen uker ubehandlet enn det som skjer i kroppen ved krasjen som man får ved kombinasjonen Levaxin - slitne binyrer.

En ting er den fysiske delen, en annen ting er den psykiske. Da går man fra dårlig til litt/mye bedre og derfra helt ned i bånn til elendig. Det kan ta motet fra enhver. Jeg tror man sparer seg både fysisk og psykisk med å ta binyrene først og deretter starte en eventuell stoffskiftebehandling.