Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Te og fluor
Threaded View
-
02-10-09, 23:27 #9
Sv: Te og fluor
Man må huske, at det ikke kun handler om skjoldbruskkirtlen - levende eller død - men også om hormonernes omdannelse og optagethed i cellerne. Så når fluor-atomet sidder og optager jodatomets receptor-delen tiltænkt hormonmolekylets jodatomet i selve cellen, kan der være nok så meget hormon til rådighed, uden at det får lov til at gøre gavn. Desuden gælder det jo også for omdannelsen af T4- til T3 i cellerne, at de nødvendige dertil enzymer ødelægges af fluor = masser ledigt lagerhormon T4 i kroppen og nul eller for lidt af T3 i cellerne. Også stimulering af visse G-proteiner (hvis funktion er at styre distribution af stoffer til hver af de celler i kroppen) via den giftige fluor har den virkning på cellerne, at disse lukker ned for optagelsen af T3.
Så længe man har en aktiv kirtel, der selv producerer stofskiftehormoner, eller når ens kirtel er syg eller død og man indtager hormontabletterne - vil reaktionen på fluor være den samme. Skidt. Fluor er "ligeglad" med om det ødelægger omsætningen af kroppens egne hormoner eller de hormoner man spiser sig til, i tabletform.
Det er noget upræcist og brutalt forkortet svar, ved jeg godt.... men det er sent...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15 -
Stofskiftesyge bør stærkt advares mod Fluor og andre "Halogener"
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 26Siste melding: 10-03-09, 15:37

Svar med sitat

Bokmerker