Jeg synes også dette er spennende!
Jeg har sjekket i flere dager nå og prøver å tolke resultatet i forhold til hvordan jeg kjenner meg. Noe stemmer og noe er jeg mer usikker på. Og noen resultater får jeg rett og slett ikke sjekket ut. Det gjelder disse som går på intellekt o.l. Hvordan skal jeg få brukt disse resultatene når jeg stort sett bare sitter hjemme og ser på TV og PC?? Den fysiske delen er interessant fordi jeg trimmer en god del. Jeg ser at den er bunnskrapet i dag, men jeg har tenkt å prøve allikevel. Får se da om jeg ikke får noe ut av treningen.

Mine resultater er:

Fysisk -100
Følelser -78
Intellektuelt -76
Spirituelt -70
Selvbevissthet 71
Estetikk -49
Intuisjon -16
Lidenskap -89
Visdom -77
Overblikk -88
Generelt -85

Det ser mao dårlig ut over det hele, men det meste er på stigende kurs utover i begynnelsen av oktober. Selvbevisstheten er den eneste som scorer høyt, så håper jeg at det stemmer! Artig og interessant dette. Jeg kommer til å sjekke fremover med jevne mellomrom. Takk for denne linken Anisa.

Jeg kjenner at jeg savner en jobb. Etter å ha kikket på dette i noen dager så synes jeg det er noe tomt å føle at jeg ikke får brukt deler av meg selv. Så utfordringen nå er å finne noe mer å fylle dagene med. Bare tanker og følelser foreløpig...