Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
26-09-09, 11:19 #11
Sv: Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Enig! Enig! Enig!

Jeg har vidst det og kendt til det længe gennem andres mange, begejstrede udsagn. Nu bruger jeg den selv og kan kun sige, at aldrig har jeg været ud for en urt, der i den grad har holdt hvad den lovede. Og så mener jeg ellers ikke selv at jeg har udpræget trætte binyrer (har dog aldrig testet det) og alligevel har velbefindendet fået et stort hak opad + stress-tærskler (vidste ellers ikke at jeg kunne blive stresset
) er nu kommet så højt op, at jeg ikke engang mærker adrenalinet, uanset hvad jeg oplever af irriterende eller "stressende".
Kommer tilbage med mere, men kan allerede nu støtte fuldt ovenstående anbefalinger.
Mere om Ashwagandha herSist endret av Admin; 27-09-09 kl 16:30 Begrunnelse: Link tilføjet
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Av queenie i forumet UrtemedisinSvar: 17Siste melding: 18-03-10, 12:39 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07

Svar med sitat

Bokmerker