Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
20-09-09, 20:19 #18
Sv: Endokrinolog truer med afvisning
Hei igjen
Jeg er ikke helt der at jeg orker å dra på noe som helstnå. MEN TAKK FOR TIPS OM LOKALLAG
Jeg har tatt pause fra sykdommen min( Dvs: Å prøve å kjempe mot den, lære noe om den, behandle meg selv på noen måte foruten medisin, gjøre noe for å få meg friskere, prøve å forstå hva og hvorfor noe skjer. Det er ganske befriende en periode å slippe kampen...Jeg tok opp med min endokrinolog at jeg ikke fikk lese på nettet om sykdommen min. Hun var MYE mildere og godtok at jeg leste på nett allikevel. Men at jeg ikke måtte tro alt jeg leste osv osv, bladibladi, ikke likt for alle.. bare de mest alvorligste syke som skriver sin historie.. jeg er ikke like syk som dem..osv,osv. Må ha møtt henne på en skikkelig dårlig dag, ellers så har dama splittet personlighetsforstyrrelse..( kunne også ha forklart endel om hun har min sykdom, men det tviler jeg vel på..Nei forresten, da hadde hu møtt meg på en respektfull måte.
Når jeg kommer meg litt ovenpå igjen skal jeg prøve å skjønne alle disse tall og bokstaver og hypofyse greiene. Og jeg skal engasjere meg litt mer... Jeg har visst fortsatt Graves, den er ikke utbrent, men mindre. Hypofysen funker ikke, derfor tar jeg Levaxin. Og så lenge jeg går på det så vekkes ikke hypofysen til liv...Ja så da hvis jeg skjønner rett, så skjønner jeg ingenting..
Når det gjelder ernæring får jeg ingen veiledning for det er ingenting som påvirker stoffskifte i følge min endo. Kunne vært interessant hva en ernæringsfysiolog hadde av tips. Må da være noe man kan gjøre? Men fortiden er jeg jo uansett i "dvale". Kommer sterkere tilbake
Sist endret av Admin; 20-09-09 kl 20:55 Begrunnelse: Smilies rettet
Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Privat endokrinolog
Av Lisbeth i forumet EndokrinologerSvar: 10Siste melding: 27-02-07, 22:07 -
Henvisning til endokrinolog
Av Synne i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 10-02-07, 16:07 -
Spesialisthelsesenter med endokrinolog
Av Sonja Midtlien i forumet EndokrinologerSvar: 0Siste melding: 19-07-06, 22:36 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker