Viser søkeresultater 1 til 10 av 126
Hybrid View
-
17-09-09, 23:21 #1
Sv: Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år
Liothyronin er jo T3 og Levasin er T4.
Hvis du vil øke fT4 må du øke Levaxindosen.
Og det er mye du skriver som tyder på at det kan være lurt. Da vil du også få en høyere fT3 med tia.
Det er jo en langsommelig greie som du ikke kjenner effekten av på mange uker.
Spørsmålet om Armour er vel et valg du må ta, og du bør vel kunne argumentere for valget du tar ?
Men hvis en høyere dose hjelper er du jo berget.....
Det er ubetinget best og enklest å få med seg legen.
Prøv å printe ut noe info legen kan godta.
Eller prøv balder-klinikken.no ?
Eller om det er noe liknende inærheten av deg ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-09-09, 20:58 #2
Prøver å øke dosen, og se om det blir noen bedring. Det tar jo noen måneder. Og jeg tør ikke starte på noe annet uten en lege å støtte meg til.
Jeg kan ikke nok om Armour til at jeg kan argumentere at det er det eneste riktige for meg. Det eneste jeg vet er at medisinen jeg går på nå virker ikke slik den burde. Det er rart hvordan man tilpasser seg til å ha vondt og ikke være i form.
Balder klinikken kan jeg prøve, er ikke såå langt unna.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
18-09-09, 21:59 #3
Syns du tar det kloklig jeg da.
En kan bare ikke kaste seg ut i det ukjente uten at noen veileder.
Veilederen kan være en lege, men kan også være deg selv - hvis du tilegner deg de nødvendige kunnskaper.
Det krever sitt .....
Så er det ingen stoffskiftemedisiner som virker når de ikke har den optimale dosen. Jeg tror det er lurt av deg å forsøke å finne den først. Finne den dosen som du føler deg best på - før du avgjør hvor bra Levaxinen er.
For mitt vedkommende var jeg så dårlig at det var ingen annen vei - ikke dra det så langt før du bytter......
Godt valg
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Svar med sitat

Bokmerker