Jeg er utslitt fra før jeg da, så ikke tenk på det.
Diagnosen fibromyalgi har jeg også. Fikk den før hypothyreosediagnosen.
Jeg tror de er så vanskelige å skille (hvis det nå er to diagnoser da) at man ikke vet.
Og jeg gikk også på betennelsesdempende (Orudis) men etter at jeg kom over på Armour trenger jeg dem ikke.

Jeg forstår at legen din syns det er vanskelig å stå som ansvarlig for en behandling med Armour. Det er ikke officiell behandling, og de må stå for denne selv.
Jeg gikk jo over selv fordi det ikke var noen vei tilbake. Jeg var helt flat.
Så er det jo klart at jeg ønsker at jeg hadde gjort det før ! Kanskje noe hadde vært u-gjort.....

Når det gjelder hva som er "normalt", så er jo disse listene som labber og leger styrer seg etter - laget som et statistisk gjennomsnitt av en antatt frisk befolkning.
Vi er ikke friske vi !
Noen verdier bør være lavere, noen høyere for oss.
Av typer feks : B12 bør for oss være over 350 for ikke å forverre symptomene våre. Ferritinet bør være over 70.
Normal nedre grense for disse er mye lavere.

D3 og K2 er to av vitaminene som kroppen lager (bearbeider).
Lavt stoffskifte vil jo senke prosessen, så disse bør man ta.
D3 får alle menneker for lite av her på berget, og K2 viser seg som en viktig faktor i benskjørhet og hjerteproblemer.

Jeg ville spurt om verdien, spist hele vinteren og målt på våren for å se om det var kommet opp i rundt.
De som har en mangel, begynner på 100µgde første måneder og går så ned til 50. Men den diskusjonen er ikke avgjort. Noen mener vi trenger enda mer.

I Norge får du ikke kjøpt tabletter med over 10µ i - og de er alt for dyre !
Kjøpes mye billigere på nettet.