Viser søkeresultater 1 til 10 av 104
Threaded View
-
14-05-08, 10:11 #11
Hehe, jeg har vært ganske så lys våken hver natt siden fredag da jeg tok første dose, men trodde vel ikke at det skulle virke på søvnen fra deg 1:-) Får prøve å ta de om morgenen i stedet tror jeg.
Vedr. pigmenteringene; det er rart med det, man har jo ofte ting og tang med kroppen som endrer seg. Jeg har tenkt at pigmenteringen skyldtes alderen eller svangerskapet- det startet vel da poden var ca. et år. Det er ikke spesielt sjarmerende akkurat i ansiktet, men jeg er ganske mørk i huden året rundt, så det vises ikke altfor godt. Dessuten har jeg av alle ting pigmentert tannkjøtt (noe jeg har lest at man også kan få), men det har jeg hatt i mange mange år.
Når jeg tenker meg om må jeg jo se litt snål ut om dagen- brunflekkete i fjeset og 3 forskjellige lengder på panneluggen. Mister veldig mye hår, så det er liksom bare tykt i en krans midt på toppen!
Akk og ve ;-)
Lignende tråder
-
Dere som har dårlig erfaring med Levaxin
Av camomilla i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 39Siste melding: 20-10-09, 17:50 -
Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat
Bokmerker