Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
04-09-09, 11:30 #10
Sv: Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Det som er vanskelig med Hashimotos (anti-stoffer betyr at man har denne sykdommen) er at stoffskifte kan hoppe opp og ned , særlig i førsten, for å så ende opp med hypothyreose. Derfor er det ikke sikkert det viser seg hele tiden.
Jeg hadde også prøver innenfor "normalen" hele tiden, en periode hadde jeg antageligvis veldig høyt stoffskifte (da ble dette ikke testet, men jeg vet det nå i ettertid når jeg kjenner symptomene) , og så var jeg inne i en eriode da det bare gikk nedover og nedover. Men alikevel innenfor ref. verdiene.
Det var kun pga. Anti.Stoffene min diagnose ble satt og jeg fikk behandling.
Hadde også både D-vitamin mangel, B12 mangel og veldig høyt kolesterol pga. stoffskiftet.
Om du ber om prøven så må de vel ta den tenker jeg. Ingen grunn til at legen skulle nekte det.
Her er en tråd om min utvikling innen dette.
Jeg er 28 år og fikk diagnosen i februar etter noen år med helvete...
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7980Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Kan de kreve operasjon?
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 9Siste melding: 03-03-08, 18:30 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker