Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
30-08-09, 21:49 #20
Sv: Endokrinolog truer med afvisning
Nei, ikke annet enn når pasienten selv spør om det finnes noen forening.
Nei, det synes jeg ikke.
Jeg var også slik før, lett påvirkelig og trodde at legen kun ville meg det beste. Det var før jeg lærte at enkelte leger er mer interesserte i penger og status enn å hjelpe folk.
Jeg har aldri hindret noen verken av NTFs styre eller vanlige medlemmer å skrive her, og heller aldri nektet noen av dem å reklamere for NTFs møter og arrangementer. At jeg meldte meg ut pga en dårlig erfaring med dem har jeg ikke latt være til noe hinder for dem i å bruke forumet helt fritt til sine saker. NTF har også fått flere medlemmer via meg opp gjennom årene. Det gjør meg svært trist å se at takken for alt arbeidet jeg har gjort for oss stoffskiftepasienter, er at forbundet faller meg i ryggen på denne måten og gjør det de kan for å sabotere for forumet.
Det står jo på sidene deres at de er sponset av Nycomed, så da antar jeg at alt snakk om medisinalternativer ikke er velkomment i de kretser. At folk faktisk kan bli friske er vel "farlig", det...
Jeg har tidligere vært åpen for at vi kunne få til et samarbeid med forbundet, men det er jeg ikke lengre. Det finnes en grense for hva jeg skal finne meg i. Og når til og med brukere av forumet får vanskeligheter med å få nødvendig helsehjelp fordi de har lest på forumet her, da har jeg mistet all respekt jeg måtte ha for slike leger og det forbundet. En slik oppførsel er simpelthen så råtten at jeg har ikke ord for det.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Privat endokrinolog
Av Lisbeth i forumet EndokrinologerSvar: 10Siste melding: 27-02-07, 22:07 -
Henvisning til endokrinolog
Av Synne i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 10-02-07, 16:07 -
Spesialisthelsesenter med endokrinolog
Av Sonja Midtlien i forumet EndokrinologerSvar: 0Siste melding: 19-07-06, 22:36 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker